Părțile Acordului
PRESTATORUL serviciilor care fac obiectul acestor termeni și condiții, mai exact vanzarea produselor sau serviciilor:
MANAGEMENT SISTEMIC SRL cu sediul in CLUJ NAPOCA, STR BUSUIOCULUI NR 58, ap.1, JUD CLUJ, cod de Înregistrare fiscală 34926040, nr. registrul comerțului J12/2533/2015 având contul nr. RO74 BTRL RONC RT03 1337 0502, deschis la BANCA TRANSILVANIA, reprezentat prin Claudiu Budean, în calitate de ADMINISTRATOR.
BENEFICIAR este persoana fizică sau juridică care se angajează în urmarea programului susținut de prestator sau în achiziția produselor sau serviciilor oferite de PRESTATOR, în urma achitării contravalorii menționate pe pagina de vânzare sau în secțiunea Prețul și Modalități de Plată.
Având în vedere că :
au convenit să încheie prezentul acord în următoarele condiţii:
Obligațiile PRESTATORULUI
⦁ Să ofere produsele/serviciile solicitate în cele mai bune condiții.
⦁ Să respecte confidențialitatea și termenele de realizare.
⦁ Să ofere acces la cursul online.
⦁ Să asigure livrarea produselor comandate prin curier sau alta modalitate, acceptata de beneficiar.
⦁ Livrarea cursului se va face prin sedinte live prin aplicatiile Meet sau Zoom. Data livrarii cursului va fi anuntata in momentul in care se face achizitia pe pagina de vanzare prin email in timp de maxim 2-3 ore.
⦁ Pentru produsele PDF/AUDIO/VIDEO inregistrare a sesiunii online, accesul este oferit in maxim 48h prin link de download trimis prin email.
Obligațiile BENEFICIARULUI
⦁ Să achite prețul convenit pentru produsele/serviciile contractate.
⦁ Să participe la toate orele de curs online susținute de prestator pentru cursurile online vândute.
Prețul și Modalități de Plată
⦁ Prețul contractului este cel prezentat pe pagina de vânzare pentru produsul/serviciul respectiv și se achită integral in maxim 3 zile de cand a fost plasata comanda . Pentru plata în rate (dacă este cazul), se va achita contravaloarea primei rate în momentul comenzii și celelalte rate, la termenele comunicate de către Prestator.
⦁ Prețul se poate achita online cu card de credit, sau prin transfer bancar.
⦁ Factura fiscală se va emite la data debitării sumei în contul Prestatorului (conform extrasului de cont).
⦁ În cazul neachitării la timp a serviciilor contractate, Prestatorul este absolvit de obligația acordării serviciilor de instruire online sau de livrarea produselor comandate.
⦁ În cazul retragerii din program a Beneficiarului, acestuia nu i se restituie nici o suma din prețul achitat.
Livrare
Informații despre Livrare și Acces la Produse
MANAGEMENT SISTEMIC SRL, cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Busuiocului nr. 58, ap.1, Jud. Cluj, cod de înregistrare fiscală 34926040, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/2533/2015, având contul RO74 BTRL RONC RT03 1337 0502 deschis la Banca Transilvania, vă pune la dispoziție cursuri de vânzări și un program de mentorat, desfășurate exclusiv online.
Detalii despre accesul la cursuri și materiale
Cursurile noastre se desfășoară pe platforma Zoom, oferindu-vă flexibilitatea de a alege între un program de de trei, șase sau douăsprezece luni. Participanții primesc acces la materiale didactice și practice în format digital, care sprijină asimilarea conceptelor și aplicarea acestora în situații reale.
Acces și condiții de livrare
Odată înregistrat și achitat cursul, veți primi toate detaliile necesare pentru accesul online la prima sesiune. Fiecare curs este structurat astfel încât să ofere o experiență educațională completă, cu suport și materiale digitale disponibile pe întreaga durată a programului.
Încetarea și Rezilierea
Încetarea și rezilierea intervin:
⦁ În cazurile de forță majoră care constă în orice situații sau evenimente imprevizibile și independente de voința părților contractante, ceea ce face ca îndeplinirea obligațiilor contractuale să se amâne cu durata de persistență a situației sau a evenimentului considerat ca atare, de exemplu accidente soldate cu handicap psiho-motor, deces sau catastrofe naturale.
Dispozitii Finale
⦁ Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra programului, modelelor de curs, precum și a oricărui material folosit de formatorii incluși în programul de formare, în timpul procesului de formare sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale, iar încălcarea acestora atrage dupa sine sancțiunile prevăzute de lege.
⦁ Orice alte acorduri ulterioare, indiferent că sunt în formă orală sau scrisă, nu produc nici un fel de efecte juridice între părți.
⦁ Părțile se obligă să nu transmită în nici un fel către terți, drepturile și obligațiile lor rezultate din acești termeni și condiții.
⦁ Eventualele litigii între părți se vor rezolva pe cale amiabile sau în cazul când această alternativă eșuează, ele vor fi soluționate de către instanța competentă din localitatea PRESTATORULUI
MANAGEMENT SISTEMIC SRL cu sediul in CLUJ NAPOCA, STR BUSUIOCULUI NR 58, ap. 1, JUD CLUJ, cod de Înregistrare fiscală 34926040, nr. registrul comerțului J12/2533/2015 având contul nr. RO74 BTRL RONC RT03 1337 0502, deschis la BANCA TRANSILVANIA, reprezentat prin Claudiu Budean, în calitate de ADMINISTRATOR.